Preskoči na glavni sadržaj

Moj prsten za salvete

U poslednje vrijeme su jako moderni razni prestenovi za salvete. Moram priznati, da vrlo često mnogi od njih ne zadovoljavaju moj ukus. Pretražujući carstvo intereneta, osmislila sam upravo jedne koji su zadovoljili moj ukus.Vrlo ih je jednostavno napraviti.

Potreban materijal:

Eko koža
Kanap
Šablon srce 









Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Okvir za ogledalo

Nadam se da će vam se svidjeti prvi moj post. Na internetu se dosta pisalo o čuvenim okvirima od goblena i o njegovoj savremenoj primjeni u današnjim enterijerima. Ja sam svoj okvir pronašla na tavanu roditeljske kuće i bio je u prilično lošem stanju. Prvo sam ga morala očistiti od "tone" prašine. Zatim sam polijepila dijelove koji su otpali sa okvira. Pojedine pukotine sam popunila sa gitom za drvo, i na kraju sam prefarbala okvir bijelom bojom. Ja sam okvir farbala 2 x . Potreban materijal: Okvir Git za drvo Bijela farba

Draza Dizajn

Dugo me nije bilo, predugooo. Toliko toga za ispričati i za pokazati. Od hobija da malog "kućnog" biznisa, Draza Dizajn je prerasla. Pored haljina, suknji, mantila, tu su i torbe kao i dječija odjeća (u manjem obimu) koju izradjujemo. Diy projekti su ostali po strani, nažalost. Biće ih ubrzo jer su i oni moja velika ljubav.

Moje ukrasne kese

Razmišljajući kao da izgleda kesa u koju ću pakovati svoje suknjice, torbice itd., a da to bude orginalno, i sa ukusom došla sam do svojih šivenih kesica. Tu mi je overlovka (šivaća mašina) odradila ogroman posao. Na internetu sam pronašla divne tekstove koje sam isprintala na papiru A4. Nakon toga sam ivice prošila na mašini, napravila rupice pomoću bušača papira, stavila satensku trakicu  i ja prezadovoljna konačnim rezultatom .